İstanbul Escort İLAN VER

 

Seks Sırasında İnce Çorap Giymesini Seven İstanbul Escort Lina

Ad Details

  • Tarih: 03/12/2022 23:44
  • Kalan Süre: 32 days, 2 hours

Bayanın Biyografisi

Sekse farklı ve aynı zamanda güzel anlamlar katmak kesinlikle benim gibi bir İstanbul escort ile çok kolay olacaktır. Arayarak anın tadını çıkarabilir ve mükemmel vücudumun keyfini sonuna kadar çıkarabilirsiniz.

Güzel ve haz dolu bir beraberlik yaşamak kesinlikle tüm beylerin hak ettiği bir şey. Bundan dolayı her zaman escort kadınlarının arasında yer alan beni arayabilirsiniz. Adım Lina. Ancak yabancı değil Türküm.

Özellikle seks konusunda sıra dışı bir deneyime sahip olmamın yanı sıra, erkeklerin cinsel yaşamına çok farklı bir renk katarım. Bu sayede zevkin doruklarına çıkmak isteyenlerin hemen araması yeterlidir.

Seks Sırasında İnce Çorap Giymesini Seven İstanbul Escort Lina

İstanbul escort

32 yaşında bir kadınım. Sıra dışı olmamın birden çok nedeni var elbette. Bunların arasında ise seks sırasında her zaman farklı renklere sahip, süper ince çoraplar giymemdir. Bunun için özel birden fazla jartiyerim de vardır.

Bunların tümü büyük bir ahenk içinde dikkat çeker. Çünkü beni tercih eden beylerin büyük bir kısmı seks sırasında bu çorapların üzerimde olmasını istiyorlar. Ben ise onları hiçbir şekilde kırmıyorum. Bu sayede alınacak hazların katlanması söz konusudur.

Tabi ki sadece bu özelliğim ile dikkat çekmem. Bir İstanbul bayan escort olarak her daim cinsel beraberliklere büyük bir önem veririm. Sıradan şeyleri elbette yaparım. Ancak kuralların dışına çıkmak da zaman zaman huyumdur.

Sekse Renk Katmak Benim İşim

Oral, anal, klasik seks ve fazlasını zaten gerçekleştiriyorum. Fakat cimcif gibi çok harika ve büyük haz veren şeylere de imza atarım. Zaten bunun yaşanması durumunda beylerin aklını da başından almış olurum.

Yatakta çok çılgın bir kadınım. Beni zapt etmek genellikle kolay değildir ve bu durum ne kadar enerjik bir yapıya sahip olduğumun en büyük kanıtıdır. Kondom kullanımına dair birçok farklı soru geliyor. Bunu kullanım şartım yoktur.

Yani her zaman beylerin kendi isteklerine bırakırım. Her şey onlara kalmış vallahi. Güzel, bakımlı ve aynı zamanda konforlu olan bir evim vardır. Orada hizmetlerimi sunarım. Burada her detay düşünülmüştür. Her zaman duşunuzu rahatlıkla alabilirsiniz.

Hatta müşterilerime özel olan bir barım vardır. Burada farklı içecekler söz konusu olmasından dolayı görüşme öncesinde bunların tadına bakabiliriz. Benim gibi özelliklere sahip olan böyle bir İstanbul escort hatunu hiçbir şekilde kaçırmayın derim. Anlık beraberlikler ve fazlası için anında iletişim kurabilirsiniz. Bu da kesinlikle çok uzun bir zaman almaz.

İlan ID: 173638badb17aed6

  

Sorunu Bildirin

Processing your request, Please wait....

Yorum Yapın

Yorum yapmak için BURADAN üye olmalısın.